Selasa, 2 Jun 2009

MUNZIR -cerita aku (8)

gluk gluk. itu bunyi dua teguk kopi terlebih krim masuk laju dalam tekak. basah lidah, otak segar sikit. aku hilang perkiraan. berapa kali aku gosok tangan. gila sejuk. kepala angguk angguk melayan OAG. keadaan lampu romantik. kondisi sesuai buat mata terpejam. tapi aku kental! waktu kerja kita kerja. waktu tidur kita tidur. waktu rehat, kita pergi bbq ;p

"weih kerel...twitter aku penuh ngan ko punya post je...menyanyi oag~ iskh"

Amar bising di facebook. tak dengar pun suara tapi tau dia tengah bengang. aku gelak. gila gila gelak. tapi tak keluar suara. gila apa gelak sorang sorang depan pc. paling menyentuh perasaan tengok member sebelah terlena layan youtube. tergerak gerak bibir dia. konon manjalah tu!

malam ni aku rindu OAG. aku tak pasti kenapa. mungkin sebab Radhi comel. 

ok. aku tak hairan kalau gadis gadis kata suka OAG sebab Radhi comel. aku yang ada janggut pun mengaku suka OAG sebab rambut Radhi cantik. jangan ketawa kuat kuat.

jadi sebenarnya; 
berapa orang lelaki yang suka OAG sebab melodi muziknya?
ramaikah lelaki yang suka OAG sebab unik susun atur perkataan liriknya?

jadi kenapa perlu ada lelaki yang rasa jengkel saat melihat perempuan menyarung jersi Manchester United? lelaki sombong!

aku tak tahu nak cakap apa. ramai kata lelaki punya ego setinggi empat belas kali KLCC. akui aku memang tak pandai untuk ego. walau sebenarnya aku ni malas nak ambik pusing hal hal remeh macam tu. bagi aku senang saja. hormat dengan semua orang. buat apa nak ego ego. baik menari A Go Go. tangan kiri cekak pinggang. tangan kanan tunjuk langit! 
 





2 ulasan:

Munzir CK berkata...

bila baca 2 kali baru paham.
tapi tetap tak dapat pautkan dengan entri aku.

hahaha. masa kerja kita kerja.
masa rehat kita blogging.

khairil berkata...

ahahahaha yeah!!!