Ahad, 7 Jun 2009

PUTRI -I have insomnia

Ah. sumpah aku benci rasa rasa yang begini. kemana hilang rasa sensasi tidur malam aku? oh ini pasti gara gara di kolej dulu. jam 11 malam baru bangun tidur, membawa ke 8 pagi terus ke kelas. balik kelas terus tidur sampai jam 11 malam. hari hari beb! sudahnya sampai sekarang aku susah nak tidur malam! nasib badan :(

Pagi Ahad Yang Binggung
macam biasa bangun pagi aku bila matahari satu jam lagi bergerak ke 12 tepat. terimakasih juga kepada jiran aku yang bersungguh ketuk ketuk dinding bilik. aku tak ada idea apa yang jiran aku nak gantung kat dinding dia. yang pasti aku sakit hati!

Aku Memang Rajin
hampir 10 minit jugalah aku termenung di katil terlayan mp3 Cherrina dan Semuanya OK nyanyian KRU. ok, hari ini kemas bilik, basuh baju, gosok baju dan masak air. semuanya berjalan dengan lancar bergaya. hari cemerlang aku di sudahkan dengan pelawaan pizza secara percuma oleh teman serumah. terimakasih weh!. "baik makan pizza dari makan hati"-twitter

karektor rajin aku tak habis di situ. dengan senang hati aku memanjakan MyviBiru aku ke sebuah spa yang pekerjanya cukup hensem ;p tiba tiba...

"brada lov, mlm ni 8pm" sms dari Aizu. aku rasa lain macam. aku balas...

"8pm di rumah ko ke atau di murni ke atau di putra height ke? ;p" aku tak ingat dia balas apa. aku terus mandi wangi dari hari hari biasa....

Tersudut Dalam Lif!
dalam aku berjalan ke lif. aku sempat berlalala ikut irama Cindai. memang cantik masa aku sampai, lif sedia tunggu aku. senyum lebih kurang kat pakcik dan makciknya yang sedia ada dalam lif, pintu lif pun tutup. 5 4 3 2 dan 1. aku dah rasa lain macam. makcik tu mula pandang pandang aku. aku malas nak pandang balik. gila apa main mata dengan bini orang. depan suami dia pulak tu! lif dah sampai tingkat paling bawah. tapi pintu dia degil nak terbukak. pakcik tu aku tengok 3 4 kali tekan loceng keselamatan. aku dah berpeluh. panas beb! untuk tidak menimbulkan sebarang pra sangka. aku segera sms Aizu...

"lambat sikit..lif rumah aku rosak!" aku gila geram. peluh abih. mekap dah lama cair. bau tulen lelaki dah mula keluar...

entah apa ajaibnya sms Aizu, lepas je dia balas sms aku, terus pintu lif terbuka! aku tengok gila ramai yang tunggu. haih

seMurni RibenaLaici
kami bergerak ke rumah Anies yang sopan ;) terus ke Murni SS2, sampai terus pesan air. nak pesan makan kami sepakat tunggu Amar dan kekasih hatinya. aku syak mesti gila best kalau dating dalam kereta sebabnya perut Aizu dah hampir hilang sabar menunggu diorang sampai. aku ok lagi. pizza petang tadi masih bersenang riang dalam perut :)


Sesuam Barlee Bidara
aku suka bahagian ni. yeah! tak terkira berapa lebar senyum Fais tadi. sumpah kau memang manis berganding dengan YumYum. korang mungkin nampak berbeza untuk beberapa perkara. tapi kimianya tetap terserlah. kami suka, sokong korang!

dari Anfield ke Shah Alam, semua pun happy!

4 ulasan:

Amar Hafizi berkata...

sudahnya... nama putri takde~ hahaha perot aizu mmg tak reti sabar... excited lebeh~ hahahah

Munzir CK berkata...

best best.
mandi sewangi bunga dan semuanya luntur.

dari anfield ke shah alam. nape tak singgah old trafford?

Alia Roslan berkata...

coretan-coretan encik khairil tidak pernah gagal untuk mengukir sebuah senyuman manis dari si cinta hati encik aizu :)

keep it up monsieur!

khairil berkata...

Amar: ahahaha

Jay: you'll never walk alone

Yaya: danke!